I am who I am -

I am who I am -
I am who I am -

Tuesday 20 December 2011

Pak Su ? cool :D

Hi kawan kawan :D

cuma nak cakap , kakakku sudah bersalin :D haha
Tahniah kpd Akak saya , Nur Asyikin Shadan #iloveyouuuuuu ! 
penat tunggu dia nak bersalin since aku tgh exam spm lg.
akhirnya , 21/12 dia bersalin. Dalam pukul0130 (:

sepatutnya aku teman Along(abang ipar) pergi hosp pukul1
but sbb ngntuk sangat , aku tidur mati haha
Dalam pukul5 terjaga then my mama said 'Selamat Pagi Pak Su' :D
aku terus tenguk jam then tanya 'Dah bersalin ke?'
semua org ckp 'Dahh lhaaa'
#adooiiiii , nak ikut pergi hosp :(

Ena cakap baby tu comel sangattt , even dia tk pergi tenguk pn bhaha :D
#suka bohong eihh akak nih ? xD
but sure baby tu comel :D
aku dh tenguk kat phone abah - putih woooooo - 
maklum lha , parents dorang pn putih like chinese
pipi dia lembam hihi
#tenguk pipi dia tembam , teringat kawan aku pipi dia haha xD
_______________________________________________________________________________
buat masa ni tiada pict hihi , esuk baru pergi tenguk dia di hosp
so esuk esuk jela pict eihh ? (:

cukup sampai disini , nak solat subuh -
byeeeeeeee (:

No comments:

Post a Comment