I am who I am -

I am who I am -
I am who I am -

Friday 4 May 2012

:D

heyyoooo :D 
*baru lepas habis call dengan D , terus update blog* lol

Act nak cakap, aku happy gila buleh. 
mula mula aku dah nak tidur , bfre tdur tengok tv jap.
Channel 309 , New Police Story
*bukak bukak je part perempuan tu dgn bom. punya lah sweet jackie chan*
aku pun teringat D , pergghh rindu gila kat dia 
#rasa mcm nak menangis :'(

aku pun mcg lah kat dia selamat malam , bla bla bla...
dan berharap dia akan balas even tahu dia tak kan balas :(
bfre tidur saja try call dia , then dia buleh letak.
nampak sgt dia belum tdur sangat so apa lagi , call banyak kali sampai dia angkat :D
*aku tak tahu lah dia happy or tak act sbb ganggu dia*

Bagi aku , dia angkat pun aku dah cukup happy. 
Dapat dengar dia cakap pun dah buat aku senyum :)
*lincah lincah buat Super Savers*
30minute yang pertama tegang jeh , sbb mmg salah aku selama nih. aku minta maaf semua.
last last dah macam okay.

HAPPY GILA BROTHER SISTER ! :D
*haha susah nak describe macam mana happy aku*
cukup lah aku sorang je tahu happy aku ni macam mana lol 
yang tak bestnya , lepas buat SS kedit aku yg habis , tak dapat nak txt dgn dia :(
nevermind esok hari masih ada kan ? :D

Baiklah sampai disini sahaja , nak tidur lol 
bye bye bye :)

#For your information Das , ILOVEYOUU :')

No comments:

Post a Comment